Campagne

Een gave campagne opzetten vergt tijd. Vergis je niet in de tijd die het uitdenken en brainstormen vooraf kost. Maar als het dan een campagne staat, geheel afgestemd op de story van je bedrijf en de identiteit, is de uitvoering een fluitje van een cent. Om te verbinden met de klant en te blijven boeien is veel creativiteit nodig. Maar ook het betrekken van de juiste mediakanalen is onderdeel van de campagnestrategie. In alle mogelijkheden van tegenwoordig moet je keuzes maken. Je wilt immers het campagnebudget zo efficiënt mogelijk besteden. Wij begrijpen dat en zetten graag je mogelijkheden en onze creatieve ideeën op een rij.

Doelgericht

Het belang van segmenteren in doelgroepen leidt ook bij een marketingcampagne tot resultaat. In een tijd dat iedereen overspoeld wordt met informatie maak je alleen nog contact met je klant als je werkelijk een verhaal te vertellen heeft en een oplossing voor een probleem biedt. Het gaat niet meer om de goedkoopste zijn, de grootste of de beste. Je moet vertrouwen uitstralen, vakmanschap en positieve energie. Dat zou je zelf toch ook willen? Elke campagne van ons bevat elementen van deze boodschap. Daarnaast bereiken we je doelgroep door een juiste afstemming van kanalen te combineren met je stijl en identiteit. Weet je zelf niet goed hoe je identiteit te verwoorden, dan helpen we je om effectieve campagnes te maken.

Neem contact met ons op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.

Businessboost!

Tijdelijke stimulans

Hoe kan ik mijn doelgroep direct activeren tot het zaken doen met mijn bedrijf? Een vraag wat vaak leidt tot het voeren van een campagne. Kortdurend belichten van een deel van wat een organisatie te bieden heeft, zorgt vaak voor een directe stroom van klanten en uiteraard omzet. Een campagne is het meest succesvol wanneer je de drempel tot het afnemen van je product of dienst verlaagd. Het kan zijn dat de marge daardoor lager wordt, maar je zorgt wel voor beweging welke klanten en omzet genereert. Wanneer je dit gedegen voorbereid en met een duidelijke doelstelling de campagne inzet, dan zal het resultaat zijn dat jouw organisatie een boost krijgt.

Tijdelijk wordt permanent

De kracht van een goede businessboost door middel van een campagne is dat de campagne ervoor zorgt dat je niet alleen maar een tijdelijke groei krijgt in je omzet op bepaald segment van je aanbod, maar ook dat het bijdraagt aan omzettoename van je andere producten. Een goede campagne is niet bedoeld om “op te ruimen”, tenzij dat je doelstelling is, maar om een organisatie op de kaart te zetten. Zodanig op de kaart zetten waardoor deze ook een deel van de markt consistent naar zich toe kan trekken.