Websites

Iedereen weet dat een website tegenwoordig het visitekaartje van de onderneming is. Deze moet dus aantrekkelijk zijn, foutloos en uitbeelden waar je voor staat. Een website bestaat uit verschillende onderdelen die technische expertise nodig hebben. Alleen door een logische opbouw en goede content volgens behoefte van de klant wordt je website daadwerkelijk langer dan een paar seconden bekeken. De website moet je verhaal uitstralen. Hoe? Daarvoor denken we graag met je mee vanuit onze jarenlange ervaring.

SEO

De website moet boeien en binden, maar vooral ook gevonden worden door de grote zoekmachines van het web. Daarvoor moet, al voor en tijdens de bouw van de website, aandacht besteed worden aan ‘Search Engine Optimalisation’, oftewel SEO. Voor een goede vindbaarheid in bijvoorbeeld Google is niet alleen het gebruik van kernwoorden in teksten van belang. Bovendien zijn die al lang en breed in gebruik bij uw concurrent. Wij combineren de kracht van content met technisch vernuft om het beste naar voren te halen in je website en deze SEO vriendelijk te maken en te houden.

Neem contact met ons op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.

Wie ben je? Wat heb je? Waar ben je?

Conversie

Hoe succesvol is jouw website? De conversie op je website is medebepalend voor het succes van je onderneming. De conversie wordt gevormd door het aantal bezoekers van je website, aangevuld met het aantal doorklikken en de tijd die bezoekers spenderen op een pagina. Om een gunstige conversie te bereiken moet de structuur van de website, front-end en back-end, op orde zijn. De content moet passend, up-to-date en snel leesbaar zijn. De conversie is dus afhankelijk van veel factoren.

Resultaatgericht

Heb je als ondernemer weinig tijd voor het maken en bijhouden van een goede website of gewoon te weinig kennis in huis om de SEO bij te werken? Zijn er wel nieuwsberichten te melden of actualiteiten die je graag wil delen, maar lukt het niet deze om te zetten naar aantrekkelijke tekst? Dan is het tijd voor een specialist die je conversie kan vergroten en direct resultaten kan boeken hiermee. Conversie is heel goed meetbaar, waardoor inzetten op conversiedoelen een efficiënte manier is om uitvoering te geven aan een marketingstrategie.